2008. január 25., péntek

Halak


23 megjegyzés:

Roberta írta...

Húúú de nagyon jól néz ki!!!!!!!!!!!!

timpigyöngyei írta...

Hű de gyors vagy! :) Én pont most jártam nálad - számat tátva !
Köszönöm Roberta!

LNóri írta...

ÁÁÁÁÁÁÁÁ
TIMPI
ÉN IMÁDOM EZT

már a kezdetnél sejtettem, hogy elájulok majd tőle

Szuper szuper

taps taps

LNóri írta...

talán csak annyit változtatnék rajta, hogy kicsit messzebb tenném a halakat egymástól és akkor nem lenne ilyen nagy a fekete rész sem a két végén

de így is elfogadnám

tuti nagyon fog tetszeni a megrendelőnek

Kata írta...

Nagyon jó lett!!!! :)

Réka írta...

Timpi! Ez állati! Lehet utánozni? Nem akarok pofátlannak tűnni de rohadt jól néz ki! Mostanában belejöttem az állatokba. Kígyó :) miegymás :)
A kígyócskához köszönöm mégegyszer a segítséget. Még a fejénél ugyan nem tartok de egyszer majd biztosan...:)

Dóra írta...

Szerintem nagyon szuper lett!!!!! Nekem meg pont tetszik, hogy ilyen közel vannak a halacskák, legalább látszanak teljes valójukban :)
Ha a végére raktad volna akkor kb félig látszana az a kettő :)
De ízlések és pofonok :)

Unknown írta...

Szerintem tökéletes.Imádom a színeit,csodásat alkottál!

timpigyöngyei írta...

Köszi Nóri!
Igen, lehet, hogy kiterítve soknak tűnik a fekete, de így van a csukló tetején pont a középső hal, és ahogy lefordul még látszik valami a másik kettőből is. :)))
De valóban egy-két plusz sor még lehetett volna a halak között.

timpigyöngyei írta...

Köszönöm Réka, csak rajta!!!!! Kíváncsi is vagyok, és még büszke is lennék rá ;))

timpigyöngyei írta...

Köszönöm szépen Dóri! Örülök, hogy tetszik, és valóban emiatt készült így! :)))

timpigyöngyei írta...

Veronika, nagyon szépen köszönöm! Örülök, hogy látlak!

Timeyra írta...

Nagyon tuti! Szerintem is tökéletes úgy, ahogy van, gyönyörűek a színei is, csak irigykedem a tulajra :D

timpigyöngyei írta...

Köszi szépen Timeyra, remélem Ő is így gondolja!
Pusz

Brigi írta...

Timpi, iszonyú jó lett, fantasztikusak a színek, tökéletes az egész!

LNóri írta...

Dóri, Timpi
Igazatok van,én ebbe bele sem gondoltam :)

timpigyöngyei írta...

Nagyon szépen köszöm Brigi! :))
pusz

timpigyöngyei írta...

Nóri az nem baj, :))
Örülök a véleményednek, érdekel minden meglátás! Köszi!
Puszi

Névtelen írta...

Très jolie manchette, bravo, beaucoup de talent

timpigyöngyei írta...

Framboise, Je suis très heureux que vous l'aimiez ! Merci beaucoup ! :))

Váczi Zsuzsanna "Zsuzska" írta...

jaj de jópofa, és színes és szép és és és ...

timpigyöngyei írta...

...és nagyon köszi, Zsuzska!!! :D

Pat de Verre írta...

le dessin est splendide. C'est toi qui a dessiné le motif? où peut-on le trouvé? je suis du signe zodiacal du poisson et il me plait vraiment beaucoup

Vendégkönyv