2008. május 15., csütörtök

Szivecském

KissBeads Zsuzsi, nagyon szépen köszönöm a mintát!!!!!

10 megjegyzés:

Zsike írta...

Nagyon aranyos kis medál! :D

timpigyöngyei írta...

Köszi szépen Zsike! Örülök, hogy nem csak nekem tetszik! :))))
Pusz

LNóri írta...

Nekem is nagyon tetszik.
Biztos oda lesz a barátnőd.
Hány swari van benne?

Puszi

timpigyöngyei írta...

Köszi, Nóri! Életben is olyan cuki!
Majd megírom mit szólt hozzá a barátnőm!
(72 db swari van benne)

biZSUterie írta...

Szuper darab!! Mint a többi is! Bravo!!

timpigyöngyei írta...

Szizsu, nagyon szépen köszönöm! :)

LNóri írta...

az a 72 nem is olyan vészes
nagyon tetszik
egyszer talán megcsinálom én is, de most nem aktuális, pedig tetszik nagyon

timpigyöngyei írta...

Örülök, hogy tetszik!Remélem mihamarabb láthatom a tiédet is, kiváncsi vagyok :)

Névtelen írta...

Szia Timpi!
Nagyon tetszenek a fűzéseid!! Remélem egyszer én tudok majd egyszer ilyet készíteni :)
Igazából egy kéréssel fordulok hozzád: ennek a szivecskének szeretném elkérni a mintáját. Holnapra szeretném elkészíteni, szóval sürgős lenne....:S
Ha még ma sikerülne elküldeni egyrészt nagyon meghálálnám, másrészt itt van az e-mailcímem: sasha91@freemail.hu . Ha elküldöd, nagyon szépen köszönöm!!!
Szandra

Ancsipancsi77 írta...

Kedves Timpi!

Én is szeretném elkérni Tőled a fűzési mintáját ennek a gyönyörűségnek...

köszi

Anna

hirtelenharminc@gmail.com

Vendégkönyv