2008. június 11., szerda

Ezüstös virágzás


9 megjegyzés:

Bori írta...

Ez gyönyörű lett! Nagyon elegáns!

timpigyöngyei írta...

Köszönöm szépen Bori! Remélem a tulaj is így gondolja majd! :)

Ansako írta...

Ez most nagyon tetszik, rákattantam a hangulatára. Csúcs!!!
Pont egy ilyen színvilágú Ande-t csinálok swarikkal, a fele már készen van :)

timpigyöngyei írta...

Ansa, nagyon köszönöm! Kiváncsi vagyok az Ande-ra, én is szeretem. Majd megyek megnézem!!!

Babra írta...

Nagoyn nagyon tetszik, micsoda színek!!

timpigyöngyei írta...

Köszi Babra! Nekem is nagyon tetszett, lesz belőle nyakpánt is !;-))

Muryzsani írta...

Szépséges virágok! Nagyon jó színeket választottál!! :-)

Raka írta...

Ez nagyon szep!

Erika írta...

Nagyon szupi! És az Octahedraod is nagyon tetszik!

Vendégkönyv