2010. április 9., péntek

Fiúknak


9 megjegyzés:

Ági mama írta...

Nagyon jól néznek ki!!!

Liza írta...

Mindkettő szuper!

ekszerlada írta...

Huu de jok lettek,erre biztos buknak majd!

timpigyöngyei írta...

Köszönöm szépen Nektek!
Tényleg szeretik hordani :)

Kriszta írta...

Édesek lettek, nézz be hozzám Timpi, vár ott téged valami!

timpigyöngyei írta...

Benéztem Kriszta, köszönöm szépen!
Jó érzés, hogy Tőled kaptam ezt a díjat!

Monaperla írta...

Kedves Timpike! Nagyon szépek ismét a munkáid, amelyeket azóta készítettél, hogy nem jártam nálad! :-)
Köszönöm kérdésed a Crest kapcsán. Sajnos nem kapott helyezést, de én annak is nagyon örültem, hogy döntôbe jutott! Majd jövôre! :-))

LNóri írta...

a kékes nagyon tetszik

Monaperla írta...

Kedves Timpike!

Szépek a munkáid továbbra is!!!
Köszönöm a leveled és a zeneajánlatot! Most úgy is olyan hangultom van hogy passzol ez a zene! :-)
Bocsánat, de mailt küldeni nem tudok, csak fogadni. A programom összezuhant!

Vendégkönyv